21 Aralık 2006 Perşembe

GÜNÜN GELİŞMELERİ

Efendim hepinize tünaydınlar.Siz kısaca uyanda balığa çıkalım da diye bilirsiniz ssate bakıyorum hemen şu anda saat 14.15 .Eh tabi bugün bizim ufakılığın doğum günü partisi varda onun hazırlıkları tozdu derken ancak oturdum bilgisayarın başına.Bizim ufaklık acayip şanslı biri aslında.Hangi insanın doğum günü hafta sonuyken bugünden kutlanırki bilemem artık.O değilde benim daha eve girme planları yapmam gerek.

Bizimki annemi ve beni postalayıp eve almamayı düşnüyorda bir gün boyunca.Ne yapıcaz bilmiyorum.Neyse allahtan hava güzelde akşama kadar vakit geçirebliriz yani.Bu aralar bende bir yoğunluktur gidiyor.Kazık kadar olduk okuluda uzattık Allahın izniyle bu sene okuyacak okulda kalmıyor e evde otura otura internet dehası olmak üzereyim bir iş lazım dimi.Haftaya bir kaç zöel şirkete başvurucam da bakalım ne olucak.Neyse efendim daha gazetemi bile okumadım dolayısıyla memleket gündemi hakkında bilgim yok.Ama bizim evin gündemi belli birazdan gelicek 4 kız ve bir erkek.Tek erkek aralarında ne yapıcakmış demeyin bende anlamış değilim.Neyse umarım akşam eve geldiğimizde tabi eve girebilirsek ve annem nasıl olsa bunlar bizi geç ister bizde alkol içmeye gidelim demezse yani döndüğümüzde kendimizde olursak anlarız.Gerçi ben her koşulda kendimdeyimdir çünkü ne kadar içersem içeyim sarhoş olamıyorum.Olmayı denedim ama olmuyor ne yazıkki.

Neyse efendim bu günlük bu kadar.Yarına saçmalama boyutlarımı zorlarsam anlayınki akşamdan kalmayım.bir daha görüşene kadar sevgiyle ve mavi dünyada kalın efendim.Gününüzün kalan kısmı güzel geçsin.

Hiç yorum yok: