25 Aralık 2006 Pazartesi

YENİ BİR YIL YENİ BİR KARAR

Efendim yeni yıla girmek üzereyiz.Buda yeni kararlar demek değilmi.Ben kararların ilkini aldım yarın uygulamaya koyucam ne kararımı aldım.Evleniyorum:))Bu işin şakası tabi yarın bir kaç iş başvurusu yapmaya gidicem.Aldığım karar bu yani.Yalnız önce gece uyumak gerek tabi.Buda mümkün değil gibi gözüküyor.Gece iş başı yapıcak olan koyunlara duyurulur lütfen sizi sayarken zorluk çıkarmayın.Allahımm sen benim sonumu hayır et heyecandan mısır yiyorum ya.Böyle şeyi ne gördüm ne duydum hadi tırnak neysede resmen mısır yermi insan.Yer efendim örnek ben deniz.Neyse bana şans dileyin lütfen.Yarın ihtiyacım olucak gibi gözüküyor sevgiyle kalın iyi akşamlar hepinize.

2 yorum:

ashkar dedi ki...

bol şans. hayırlısı olsun hakkında...

........ dedi ki...

Teşekkür ederim