20 Aralık 2006 Çarşamba

ULUSA SESLENİŞ



Öhöm öhöm merhabalar efendim ben Kediler Cumhuriyeti Başbakanı Garfield.Kediler Cumhuriyetimde rahat rahat Başbakanlığımı yaparken bu blogun sahibi tarafında her hafta ulusa sesleniş konuşması yapmaya ikna edildim.Bundan böyle her hafta değişik şekillere girmiş olarak karşınızda olucam.Bismillah deyip bu haftaki ulusa sesleniş konuşmamızı açıyorum.

Pek değerli halkım;

Etrafta bir erken seçim lafıdır dolanıyor .Ne erken seçimi yahu korkuyorlar tabi CumhurBaşkanı olmamdan ondan sonra erken seçim diyorlar sinirlendiriyorlar beni sinirlenip konuşuyorum seçim lafını duyunca kırmızıyı görmüş azgın boğalara dönüyorsun diyorlar.Peki pek değerli halkım bundan sonra susuyorum.Dün edindiğim bilgiye göre Chp millet vekilleri toptan istifa etmeyi düşnüyormuş.Bende onlara değerli sanatçımız Çelikten bir şarkı armağan diyorum.Konuşuyorum suç bari şarkılara sığınıyim.Hep beraber söylüyoruz"Güle güle yavrum güle güle güle güle sana güle güle".Ya bir dakika ya banane ya bunlardan ben masum bir kedi Garfield'ım sadece ulusa sesleniş havasına girip kendimi Türkiye başbakanı sandım neyse devam.
Pek değerli halkım gelelim ikinci konuya.Ülkemizi bu sene eurovizyonda bu satırlarda daha önce okuduğunuz gibi Kenan Doğulu temsil edicektir.Şarkının dili ise Türkçe ve İngilazcadır.Evet değerli halkım yanlış duymadınız şarkımız iki dilin karışımı olucaktır.Desteklerinizi bekliyoruz.

Pek değerli ulusum geldik bir ulusa seslenişin sonuna.Bir daha görüşene kadar bizden ayrılmayın bizleri tekibe devam edin.Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

Dipnot:Ben bu olaya iyi alıştım ya gidip kendimi toplamam lazım şimdi KasımPaşalı ağzıyla felan konuşurum.Tekarla dediklerimi Garfield sen Kediler Cumhuriyeti Başbakanısın sen Kediler Cumhuriyeti Başbakansın.Haftaya kadar düzelirim inşallah haftaya görüşürüz efendim.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

garfield ve ulusa sesleniss..ben bunu sevdim...bence devam et böyleeeee ..süperr :)

........ dedi ki...

sağol optio garfield her hafta kişilik değişiminden bıkana kadar devam edicek zaten.Artık bir günlüğüne ulusa seslenicek bundanböyle.