15 Aralık 2006 Cuma

ELEKTRİK KESİNTİLERİ

Efendim yeni bir günden merhabalar.Bugün biraz asabiyim.Hackerlar sağolsun tamda Tony Blair amcamın geldiği gün msn mi çalmışlarda.Biliyorlar tabi evde canımın sıkılıcağını sırf bana uğraş olsun dediler tabi.Ama tavsiye etmem zira hiç zevkli bir uğraş değil mail beklemek ve gelen mail ingilizce olduğu için elinde sözlükle verilen talimatları yerine getirmeye çalışmak.Sözde bu işlerden anlayan arkadaşımız var.Ohoo o kalkıcakta akşam attığım maili görücekte bana geri dönücekte ölme eşşeğim ölme yani.

Neyseki bu sabahki haberler tam bir komediydi.Başbakanın erken seçim lafı edenlere söylediği iki koyun gütmeyi bilmeyenler erken seçim istiyor sözüne.Chp genel başkan yardımcısı Mustafa Özyürek'ten tamda başbakanın üslubuna yakışır bir cevap gelmiş."Erken seçim lafını duyunca kırmızı görmüş boğalara dönüyor".Nasıl ama tam başbakana layık bir cevap ama değilmi.Gelelim ikinci konuya.Pazar günü tüm gün boyunca İstanbulda elektrik yok.Yani İstanbullulara cümleten geçmiş olsun.Peki İstanbulda durum buyken uzayda ne yapılıyor dersiniz.Hemen söyliyim uzaya elektrik santrali kuruluyor.Yani artık uzayda bile elektirik olucak.Bir tek benim eşi benzeri görülmeyen ülkemde elektik yok zaten.Neyse efendim bugünlükte böyleydi işte.


Bir daha görüşene kadar kenidnize iyi bakın sağlıcakla kalın ve mavi dunyaca kalın.Eh artık bir dahaki sefere Reha Muhtar gibi iyi günler Türkiye her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan diye yazımı noktalarsam şaşırmazsınız değilmi?Mübarek blog blog değil sanki haber bülteni.Ne yapıyim bu ülkede yaşadıkça o kadar çok haber olucak şey varki.Hele başkanımız ayrı bir haber konusuyken gelde yazma.Neyse efendim ben kaçar.Daha maillerimi bakıcam.Çok işim var çok.

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

üzüldüm msn olayina..:(((

istanbulda elektrik olmicakk ..desene tam bi sok...yaa cok kötü bisey hakikaten..ve de sacma..aklim almiyo dogrusu....

duygu dedi ki...

optio.

Elektrik kesintisi olayını benimde aklım almıyor hele ülkenin başkentinde ve ayda bir kez bizzat yaşayınca hiç aklım almaz.Elin adamları uzaya gider eletrik santrsli kurar ülkemin güzel insanları hala elektrik kesintisiyle boğuşur.

---OPTiO--- dedi ki...

ya hakikaten cok sacma...kac yildir burdayim bi kere bile elektirikler kesilmedi..sadece bi kac kez ben sigortalari attirdigim icin karanlikta kaldik :)) gerci gecen yil baska bi eyalette yagmur sel firtina sebebiyle bir hafta boyunca cok sayida insan elektiriksiz susuz vs vs kalmisti..ama suan istanbulda böyle biseyde söz konusu degil.cumartesi 20 de atilicak olan füze(yanilmiyosam ) buna sebeb diyeceklerdir..ama yinede sacma...

duygu dedi ki...

:):):)işte buna çok gülerim.Benimde hayatım elektrik kesintisinden sonra atmış olan sigortaları geri yerine getirmekle geçer.Bir keresinde korkuyla annnemi aramıştım anne evdeki elektronik eşyalar çalışmıyor diye. Annemde sigortaya bak demişti.Ondan beridir sürekli sigortayla haşır neşirimdir.Türkiyede yaşam ve Avrupada yaşam fark bu galiba.