18 Ocak 2007 Perşembe

DALLARI BASTI ERİK

Efendim akşamı şerifleriniz hayırlı olsun.Yazıma özür dileyerek başlamak istiyorum bu sefer.Ben kendi sağlığımla meşgulken bugün çok mühim bir şey olmuş daha doğrusu dün akşam olmuş ama benim valla haberim yoktu.Atladığım habere gelince.Ben iki gündür yatmakla meşgulken Gülben Ergen çoçuğunu doğurmuş efendim.İsmini ilk duyduğumdan beri şoktayım bebeğin ismi atlasmış efendim.Başka isim kalmamışta.Kısa bir özürden sonra hemen gündeme geçiyoruz.

İstanbulda kışın ortasında dalları erik basmış.Anlıycağınız mevsimler iyice şaşırdı efendim.Hayır yani benim bildiğim ve hepimizin bildiği kadarıyla erik haziran gibi olmaya başlarda.Kışın ortasında erik tam anlamıyla kötüye alamet.Zaten bilim adamları kıyamet saatini ileri almış.Nasılmı şöyleki önceden kıyamete 7 varmış şimdi 5 var efendim.Kıyamet giderek yaklaşıyor yani.Birde kışın ortasında uyuyamayan garibim kutup ayıları var tabi.Kendileri uyumak kabile halinde burada bu blogta konaklamaya başladılar.



Arkadaşlar koşun koşun serin ve soğuk bir yer bulduk sonunda burda konaklıyoruz.Bu blogun sahibinin yaptığı espri ve gündem yorumlarındaki soğukluk bize yeterde artar bile.



Gördüğünüz gibi değerli okurlaeım o yüzden dikkat edin dolaşırken karşınıza her an çıkabilirler.Neyse efendim bugünün anlamını önemini bloguma koyduğum Cem Karacanın Bindik bir alamete gideyok kıyamete şarkısı yeterince açıklıyor.

Evet efendim bugünlük bu kadar .Hepiniz kendinize dikkat edin.Malum bindik bir alamete gideyoz kıyamete.Hepinize iyi hafta sonları.

Hiç yorum yok: