17 Ocak 2007 Çarşamba

NÜKLEER SANTRAL VE VİZE

Efendim hepinize iyi akşamlar.Mesaimin başıan döndüm.Gelelim hemen gündeme.Çalışmayıp dinlendiğim süre içinde gündemi eleştirmeyi özlemişim.E herşey yolunda hatta dostum dediğim insanla bile konuştum.Keçi inadına sahip ben en fazla bir gün dayandı lütfen konuşmamız lazım ısrarlarına.Sonuç mükemmel.Neyse dönelim gündeme.

1-İstanbul ve Vize

İki gündür aynı konu her yerde bizim millet cin fikirlidir ya ne yapsak ne yapsak İstanbul'un trafiğini kontrol altına alsak dediler.Çözümü başbakan açıkladı.İstanbula insanları vize ile almayı düşünüyoruz birde plakalar sınırlandırılacak.Şimdi hepinizden özür dileyerek ağzımı bozuyorum sayın okurlarım.E yuh be kardeşim bula bula bunumu buldunuz.Evet efendim tekrardan kusura bakmayın.Komikliği düşünsenize Türk insanı Türk vatandaşı İstanbul'a vize ile gidicek.Yaşanılması muhtemel diyalaog.

Otobüs Müavini:Lütfen herkes biletler ve vizelerini çıkartsın kontrol edilecek.
Yolcular:Tövbe tövbe bir bu eksikti.İstanbulamı Avrupayamı gidiyoruz belli değil.

2-Nükleer Santral

Gözün aydın ülkemin güzel insanları artık bizimde santralimiz olucak .Hemde Sinop'a kurulacak.Artık Karadeniz'i yok edişimizi ne şekilde kutlarız bilemiyorum.Kırk gün kırk gece yetermi acaba masallardaki gibi.Sinop lafını duyduğumda söylediğim tek bir şey vardı.İyi güzelde Karadeniz bitecek .Çernobille bitiremediler ama Santralle ciden bitirebilirler.Sonrada soluğu 23 Nisan'ı fırsat bilip günü birlik Amasra'da almıştım.Sırf yok olmadan görebiliyim diye.Sonradan Karadenizli bir arkadaştan öğrendimki Amasra'yı tam Karadeniz saymıyorlar.Tüh ya Karadeniz tükenmeden oraya gördüm diye sevinmiştim bende.Birde bu olaya hükümet tarafından bakalım isterseniz.


Komisyonda konuyla ilgili görüşlerini dile getiren AK Parti Sinop Milletvekili Cahit Can, nükleer enerji santralinin Sinop'ta kurulmasını isteyerek, ''Nükleer santraller madem zehirliyor, dünya zehirleniyor, bırakın biraz da biz zehirlenelim'' dedi.

Ben bu sözün ardından bir şey söylerdim ama neyse adamlar Karadenizi bitirdiğinin farkında değilse daha ne denebilirki.Çernobilde binlerce insanıkaybettik koskoca Kazım Koyuncu'yu kurban ettik çernobile yetmedi şimdide Santral kuruyoruz.Peki bundan sonra ne olur.Ben söyliyim birincisi Türkiye'nin dört değil üç denizi olur.İkincisi muhtemelen kanser vakalarında artış olur sonrası ise 2.bir çernobil vakasına kadar gider yani.Peki tüm bunlar olurken bizler ne konuşuyoruz.Bir haber sitesinin en başındaki haberi aktarıyorum sizlere.

“Sperm bankaları caiz mi” tartışması !
Sperm bankasından alınan spremle hamile kalmak caiz mi tartışması başladı.

İşte böyle efendim ben aslında boş yere yoruyorum kalemimi.bizim insanımızın aklı fikri başka yerde gördüğünüz gibi.Neyse efendim sevgiyle ve sağlıkla kalın.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

iyice sacmaladilar gercekten....daha neler duyucaz kimbilir....sonra yine gelir yorum yaparim ama simdi inan sinirlendim..yazamicam...

duygu dedi ki...

Bencede optio daha neler duyucağız kimbiir başımzda bu zihniyette insanlar olduğu sürece daha çok saçmalıklar görücez çokk.