4 Ocak 2007 Perşembe

OLMADIK BİR BU EKSİKTİ SONUNDA BUDA OLDU




Kediye kredi kartı verdiler!

Avustralya'da bir banka, bankaların güvenlik sisteminin güvenilirliğini test etmek isteyen bir kişinin kedisi için yaptığı kredi kartı başvurusunu kabul ederek kediye kredi kartı gönderdi.

Yerel basın, Katherine Campbell'in kedisi Messiah adına Queensland Bankasına ek kart başvurusu yaptığını, bankanın kedisinin adına kredi kartı göndermesi ve ek kart gönderildiğine ilişkin kendisine haber verilmemesi üzerine şaşkınlığa uğradığını yazdı.

Katherine Campbell, ''Buna inanamıyorum. İnsanlar bunun mümkün olduğunu bilmeli, bankalar güvenliği artırmalı'' dedi. Banka sözcüsü ise bankanın hata yaptığını ve olmaması gereken bu olaydan ötürü özür dilediğini belirtti. Kedinin kartı iptal edildi.

(AA)


Yanlış okumadanız sonunda buda oldu.Bu kötü geçen bir günde yüzümü gülümseten bir haberdi.Anlıycağınız Optio'nun deyimiyle HaberciDuygu geri döndü.Baştan uyarıyorumki sonradan uyarmadı demeyin .Zamanla elbet toparlanırım evellallah.

Bu habere Başbakan Garfield'ın yorumu:





Oh Oh yaşadık valla şu sandöviçimi yiyim hemen başvuru yapmaya gidiyorum.
-Şey Başbakanım sonunu okudunuz inşallah kartı iptal etmişler sonradan
-Ben anlamam sıradan kediye veren Başbakan Garfieldada verir.Hem benimkini iptal edemezler ben başbakanım canım.Ayrıca uyurken çektiğin fotoğrafımı unuttuğumu sanma
yakında mahkeme kağıdı gelir.Hadi canım hadi git başımdan bak Kasım paşalı Garfiled ağzımı açtırma benim.
-Peki başbakanım.

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

hahhaa :) bir habere cok güldüm..iki seninle basbakanimiz garfield in sohbetine :D
cok sekersiniz..hep böyle kalin e mi :))
haberci duygum..öptüm yanaciklarindan.....heh söylee isteee..hep böyle ol olar miii ..

........ dedi ki...

tamam optio olar.Hep böyle mutlu kalıcam olar.Uzun sürede moralimi bozmam zaten.