30 Ocak 2007 Salı

HABERLER HABERLER HABERLER

Efendim akşam haber bültenimize hoş geldiniz.24 saat haber izlersem sonunda olacağı buydu bünyem bir yere kadar kaldırıyor tabi.Neyse biz haberler dönelim efendim.
Günün gelişmelerininden önce haber başlıkları.Karşınızda günün satır başları.

1.Madde:
Bolu Tüneli
2.Madde:
Slogana kızıp vapur kaçıran adam

3.Madde
Derin Devlet
Ayrıntılar azzsonraaaaaaaaaaaa

1.Madde

Bolu Tüneli

Efendimm bolu tünelinin ilk kapanışını daha önce duyurdum sizlere çok geçmediki tünel ikinci defa kapandı.İnsan düşünmeden edemiyor acaba kandırıldıkmı hani 3.5 saate inicek dendi ya sakın 7-8 saate çıkıyor olmasın bu.Birde tüneli açtıktan sonra Başbakanımız ve İtalya Başbakanı denemedimi bunu.Denedi tabi de o zaman kar yağmıyordu değilmi muhtemelen ondan olsa gerek yada medeyayı kandırdırlar.
Bekliycez görücez aslında fenada olmadı değil.Israrla İstanbul'a çağırdıklarında bahanem hazır ya canım gelicemde Bolu Dağı geçit vermiyorki.Hadi ordan 2 senedirmi geçit vermiyor .Hımm bu sorunun cevabını bulmam lazım.

2.Madde Slogana Kızıp Vapur Kaçıran Adam
Efendim öncelikle olayın ne olduğunu bir hatırlayalım.

Gelibolu-Lapseki arasında sefer yapan Sultantepe adlı araba vapuruna dün gece el koyan bir eylemci, gemi kaptanını rehin aldı. Kendisini "Vatansever Türk Fedaisi" olarak tanıtan Nihat Acar adlı kişi, eylemi, Hrant Dink'in cenazesinde atılan sloganlar nedeniyle yaptığını ileri sürdü


Şimdi bu insanın akıl dengesi ne kadar yerinde acaba.Dink'in cenazesinde atılan hepimiz ermeniyiz hepimiz HrantDink 'iz sloganıyla mı Ermeni oluyoruz bizler anlamadımki.Altı üstü bir slogan tabi gelde bunu milliyetçilikle beyni yıkanmış olan insanlara anlat.Müsadenizle ağzımı bozuyorum sevgili okurlar daha doğrusu bu şahsiyete bende önce ağzını bozmuş olan İsmail Y.K.'dan Allah Belanı Versin şarkısını armağan ediyorum.Ya sabır bakalım daha neler görüp neler duyucaz ...

3.Madde

Derin Devletin varlığını başbakan kabul etti.

“Derin devlet ta Osmanlı’dan kalma. Onu yok etmeyi başarmak gerek”
Başbakanı ilk defa takdir etttim sonunda bazı şeyleri görebiliyor.Muhalefet hala yüklenmekle meşgul.Deniyorki bıraksın derin devleti yada yok etsin.Bence anlaşılması gereken tek konu derin devlet.Sizler tartıştıkça büyür bu konu beyler.Derin devlet dahada büyür.

Haber bültenimiz ve gündem başlıkları böyleydi.Bir dahaki haberlerde görüşene kadar esen kalın efendim.Son olarak iyi akşamlar Türkiye her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan.

Not:Farkındayım yazının dili biraz ağır oldu.Bunun iki tür açıklaması olabilir.Birincisi gündem benide gerdi ikincisi başbakanı izleye izleye kasım paşalı ağzını kaptım.Umarım ikinci değilde birincidir ikincisi kalıcı gibi gözüküyor çünkü.Neyse efendim sağlıcakla kalın.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Gündem aklı başında herkesi geriyor haliyle sinirleniyoruz..
Ağır olmalı demek ki bazen dil :)

........ dedi ki...

Haklısınız gündem herkesi geriyor.Benimde sinir kat sayımı tavana vurduruyor dolayısıylada istemeden sinirlenip kalemime hakim olamıyorum.Bazende ağır dil gerçekten gerekiyor ama.