28 Ocak 2007 Pazar

HAFTA SONU FİLM İŞKENCESİ

Efendimm hafta sonunu bitirdik sonunda.Hafta sonu en büyük zevklerimden biridir film seyretmek.Sinemadayken izleyemediğim hokkobazıda almışım hazırda kuruyemiş cips felanda var haydi bakalım sinema keyfine.Ama oda ne film çalışmıyor.Gerçi bu benim için süpriz değildi elbet her seferinde karşılaştığım şey tekrar tekrar 10 kez deniyorum.Yalnız bu sefer ciddi çalışmıyor.Tadımda zevkte kalmadı tabi.Oldumu hafta sonu film seyredememek.Neyse efendim başka zaman yapıcam artık.

Halbuki gün de güzel başladı evde biryandan öğlen haberlerini izleyip bir yandan kahvaltı yaparken bayağı güldüm.Gülme sebebime gelince hani başbakanımızın 5 gün önce açtığı Ankara İstanbul arasını 3.5 saate indiren bolu tünelinin İstanbul Ankara yönü bu sabah trafiğe kapanmış efendim.İyi yine beş gün dayanmış.Hayır anlamadığım bu köprüyü tam 23 senelik uğraşlar sonucu açıldı.Yani köprü yapımına başlandığımda ben dünyada bile değildim.23 senede daha dayanıklı bir köprü yapılamazmıydı acaba.Vatandaşlar haliyle şaşırmış tabi.Şaka gibi valla 5 gün önce açılıyor 5 gün sonra kar ve buzlanma ya birde kontrolünü kaybeden tır şöförü eklenice köprü nakavt.Ancak türklere özgü bir olay herhalde.Neyse efendim bunlara alışmamız lazım ülkece malum kış kapıda.Sonunda ayılar kış uykusuna yatıcak.Gerçi bugün bir girdim buraya karşımda iki tane ayı garibanlar uyumaya buraya gelmişler.Bakmışlarki kar felan yok mevsimler şaştı birde burda benim yaptığım esprileri görünce burada uyuya kalmışlar.Dikkat edin lütfen ama korkmayın uyudukları için saldırmazlar.







-Oh çok şükür benim çoçukta uyudu kocamda demekki burası yeterince soğuk eh bende uyuyim yeterince geç kaldım zaten.Hadi size iyi gecelerrr


Gördüğünüz gibi son derece zararsız.Mevsimler şaşınca daha fazla dayanamamış zavallı.Gerçi sonunda burdada kar yağdığını gördük.Sabahları çalar saat yerine kullanıldığım için bizim ufaklıkı uyandırdım giderken sesleniyor abla dışarda kar yağıyor şemsiyeler nerde.Bir kalktımki anaaa kar.Ama tutmadı ne yazıkki sadece 2 3 saat yağdığını gördük.

Neyse efendim geldik yazının souna.süper becerikli kendi vcd sine bile söz geçiremeyen benim hafta sonum böyle geçti.hadi beni anladım beceriksizimde anneme ne oluyor onu anlamadım.Aslında anladım vcd miz toplu greve geçti.Neyse efendim iyi haftalar hepinize şimdiden sevgiyle kalın.

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

:))
köprü olayini duymamistim yine haberci duygumdan ögrenmis bulunuyorum :)) zaten o tünel cok ise yarasada ben ordan gecmem hayatta...alismisim dagda saatlerce kardsa siste esir olmaya...ahh ahh her haftasonu asinirdi o yollar sayemde...cok özledim yaa...saatlerce yolda takili kalip , catilardaki kiremitleri saydigim günleri bile özledim :))

ayiciklar uyusun..kutuplardan gelmis zavallilar...yollarinida sasirmislar zaten ..napsinlar..uyusunlar bari...

güzel bi hafta dilerim simdiden..sevgiler...

........ dedi ki...

optiom zaten haberi bende sabah öğrendim hem sen merak etme görünüşe bakılırsa sen yine dağlarda mahsur kalırsın :))ayıları sormaya yollarını felan şaşırmadılar.Küresel ısınmadan dolayı en soğuk buldukları yere kuruldular oda benim burası oluyor.Sanada iyi haftalar sevgiyle kal.

Zehra dedi ki...

:) duygucum süppersin sen yahu :) senin eşyalar greve gidiyor bak dikkat et toplu ayaklanma çıkarmasınlar şimdi de vcd mi :D aman aman :) buarada ya bu ayıcıklar nasıl güzel :)) resimlre bayıldımm :) özellikle ikincisine annesi ve bebeği :)) zaten blogun mükemmel kedüüü var içinde :))

hadi ben oyalanmayiim fazla iş beni bekloor :)) öprimm senüü kocaman ve ben kaçarımm :)))

........ dedi ki...

Zehracım sağol teşekkür ederim de cidden vcdmiz grevde diğerlerinide ayartabilir allahtan bilgisayar kontrolümdede o ayaklanma çıkartamıyor:))O kadar işin arasında uğradığın için sağol canım sevgiyle kal.