20 Aralık 2007 Perşembe

DEPREM EŞLİĞİNDE BİR BAYRAM

Efendim sabahı şerifleriniz hayırlı olsun hepinize hayırlı bayramlar.Blogumda uzun zamandır haber yazmıyordum sağolsun bugüne nasip oldu.Öncelikle şunu soruyim normal bir bayram sabahı nasıl olur ailece sofraya oturulur şen olalım şenlikli olalım tadında kahvaltı yapılır ve herkes giyinir bayramlaşır değilmi.Bugüne kadar benimde bayramlarım böyleydi.

Bugün herşey normaldi aslında taki yarım saat öncesine kadar.Yarım saat önce bayrama depremde dahil oldu efendim.Bayramımızı kutlamaya gelmişte.Bayağı sallandık evde.İşin komik tarafı kardeşimin tarafından yapılan koltuk sallamalarına alışık olduğumuz için hepimiz birden ya tamam yapma dedik çocuğa.Sonradan baktık oda panik o zaman vardık olayın farkına.Böylece bayram sabahımız 5.7 şiddetinde bir depremle başladı.Halbuki ben yarın gitceğim için alarmı İstanbul'da verdirmiştim olabilicek olaylardan ben sorumlu değilim diyerekten.İşin şakası bayağı sağlammış evimiz onu gördük ailece.


Bugünlük haber bültenimiz sona erdi efendim hepinize şeker tadında bir bayram diliyorum.İlerleyen dakikalarda olay tekrar gerçekleşirse olay mahaline canlı bağlanıcaz efendim bizden ayırlmayın .Hepinize depremsiz günler

1 yorum:

deli mine dedi ki...

karıştırmışsın sne duygu bu bayram kurban tadinda olan bayramdi :p

ist.daki deprem denizde olmuştu oyüzden daha az hissedilmiş.. 5.7 bayagı büyük.. allah korumuş

geçmiş bayramini kutlarım duygucum
dikkat et kendine
baş baş