27 Aralık 2007 Perşembe

OPTİO'YA

Bazı arkadaşlıklar vardır arada ne kadar mesafe olursa olsun hiç bozulmazlar.Bazen aylar geçer görüşmezsiniz ama herşey kaldığı yerden eskisi gibi devam eder.Gökteki yıldızlar gibidir bu arkadaşlar gökyüzüne baktığınız an en parlayan yıldızlardır.Milyonlarca yıldızın içinde bir tek yıldız.O yıldız her daim yanınızdadır.İşte sende benim için onlardansın Optio.

İlk bloguma yorum yaptığın zamanları hatırlıyorumda insanlara olan güvenimin bittiği bir dönemdeydim.Sonra zamanla sayende alıştım aldırmamaya hayata gülümsemeye.Artık en kötü anımda bile bana hediye ettiğin blogum baş misafiri olan kediye bakıyorum ve öyle gülümsüyorum hayata...


Bugün senin doğum günün hayatındaki en mutlu anlardan biri olsa gerek.Dilerim en kötü günün hep böyle olur.İyiki doğdun ve iyiki varsın Optio.Tüm sevdiklerinle beraber nice mutlu yaşlara.



1 yorum:

servet dedi ki...

iyi ki doğdun optiooooo.bak buralarda buldum seni.sanırım bir blog daha keşfettim :D
hoşbulduk