31 Aralık 2007 Pazartesi

MUTLU SENELER



Efendim 2008 herkese sağlık huzur ve mutluluk getirsin.Bana getireceği kadar getirdi zaten.Bugün müstakbel erkek arkadaş adayım bize yemeğe geliyor tamam gece 12 de yanımda olmuycak ama yemeğe geliyor efendim daha ne olsun.Mutluluk ve huzur konusunda eksik yok gibi ama sağlık konusunda emin değilim.Allahım 2008 de şu dizimin sorunları sona ersin aminnnnnn


İçSes:Pardon bişey sorcam tamda burda.Yemeğe kaç saat kaldı
B:3
İçSes:Sorması ayıptır hala niye pijamalısın
B:Bilmemki giyinmemmi gerekiyor
İÇ:A pardon pijamayla karşılıycaktın değilmi unutmuşum.
B:Yok artık giyinicem herhalde senle uğraşamıycam ben kaçıyorum
İç:Eh zahmet olucak hadi iyi seneler
B:Sanada


Vaziyet gördüğünüz gibi efendim.Hepinize iyi seneler.Hapy New year

3 yorum:

deli mine dedi ki...

bu yılın güzel olsun duygucm.. çok güzel :)

bir de bni sobelemişsin ya yavrum.. beni daha önce sobelemişlerdi.. oyüzden ebeyi sobeleyen sne bir daha ebe olmuş oluyorsun..
saçmalaidm mi ne :D
baş baş yavrum

servet dedi ki...

size de mutlu yıllar efendim .

tılsım dedi ki...

Mutlu mutlu bir yıl geçir duygucum