27 Aralık 2007 Perşembe

EBE SOBE

Efendim bir ebe sobe yazısına hoş geldiniz.Bir senedir burdayım ilk defa sobeleniyorum.Sağolsun Tılsım arkadaşımız sobeledi beni.Ay biraz duygulandımı ne (Benim selpağım nerde)Neyse benim blog ufak çapta bir göle dönmeden başlıyorum efendim.

Ben Küçükken:Uslu söz dinleyen biriydim.Bazen deli damarım tutarmış ama.Misal bazen annemi sabah 4-5 te uyandırmışım nedir efendim kalk hadi oyuncak oynuycaz:)))Böyle bir çoçuk hayal edin işte.Ay ben demin uslumu demiştim yok efendim yanlış yazmışım küçükken parkta arabayla dolaşırkene taşlara takılıp burnumu bile kırmışım.Ne kadar usluymuşum değilmi:))

İlk Kopyam:Lise 1 deydim biyoloji dersi sayısal derslere alerjim var kafam basmıyor.Arkamdakiler takır takır yazıyor ben boş boş kağıda bakıyorum.O kadarda çalışmıştım halbuki.Neyse benim arkamdakiler imdadıma yetişti.Sonuçmu yanlış hatırlamıyorsam 25 almıştım.İşe acayip yaradı yani.Bide din dersleri vardıki evlere şenlik sorular önceden hazırlanır kağıt doldurulur hocaya verilir.Yada normali öyle bir gün hoca kağıdımı alır kağıt .Arkadan bir kağıt daha.Sınavdan yırtılır.Çaktırmayın ben lise 1 deyken arkamdakiler süpermendi:))


Aslında Ben:Efendim Reha Muhtarla itiraflar programına hoş geldiniz.İtiraf ediyorum ben aslında manyağım efendim.(Bunu ben değil en yakın arkadaşlarım diyor) Bir gün tepem atıcak sorcam zaten manyaksam ne konuşuyorsun benle diye:)))Bi şeyi yapıcam dersem o kesin olur.Ha bide bende hafif psikopatlıkta var eğer bi manyaktır raporu alorsam CumhurBaşkanı ve Başbakan a suikast düzenliycem:))

En Saçma Huyum:Tepkimi hemen gösteriririm hiç karşı tarafı düşünmem bile .Bu yüzden kırdığım insanların(Hayatta gerçekten sevdiğim tek insanda dahil)sayısını ben bile bilmiyorum.


Cep Telefonum ve Ben:Valla bu ayrı bir yazı konusu olur onla öyle çok geçmişim varki.Canım benim hep benim kahramı çekiyor.Arada fazla mesai yapıyor.Misal geceleri olmadık saatlerde açıyorum saate bakıyorum:))


Aşk Dediğin:Aşk dediğin bir sudur iç iç kudur:)))

En Sevdiğim bloglar:Valla yorum yazıp takip ettiğim tüm blogları seviyorum.Hepsini yaziyimmi :))


Gelelim en zevkli kısma Deli Mine ve Optio yakalandınız arkadaşlar sobe:))

Hiç yorum yok: