18 Eylül 2008 Perşembe

KAPTAN MAĞARA ADAMI YORUMLUYOR

Efendim yaklaşık bir senelik bir aradan sonra gündem yorumlarına hoş geldiniz.Hatırlar mısınız eskiden gündem hakkında yazar bide güzel blogumun başbakanı ilan ettiğim Garfield'a yorumlatırdım.Gündem konusunda yazmayalı bayağı zaman oldu haliyle şimdi yazacaklarımı yorumlamak için Garfield sevimli kalır artık.Bu yüzdendir ki yeni kahramanımız ve yorumcumuz kaptan mağara adamı:)Buyurun sohbetimize başlıyoruz.





-Sayın kaptan mağara damı hoş geldiniz

-ebe abu(Hoş bulduk)

Başlamadan izah edelim kaptan mağara adamı henüz Türkçe bilmediğinden mağara dilince konuşuyor ben elimden geldiğinde tercüme edeceğim.

-Sayın mağara adamı uzun yoldan geldiniz yorgunsunuz hemen haberlere geçelim

-Hebe hudu(Evet lütfen)

-İşte ilk haberimiz ve gündemin en önemli konusu Deniz Feneri derneği.Malumunuz dernek yardımlarıyla zaten zengin olanlar iyice zenginleşti ve ülkemizin başında olan Ak mı Ak partiye de para sızdırıldığı söyleniyor ne düşünüyorsunuz.

-Tebe tube taba(Ben şimdi bir şey söylerdim ama canlı yayındayız söyleyeceğim şeyin en kibarını söyleyeyim siz anlayın durmak yok yola da ülkeyi soymaya da halk olarak uyumaya da devam)

-Teşekkür ederiz çok güzel oldu bu cümle üç kelimeyle nede güzel izah ettiniz olayı.Durmak yok yola devam demişken İstanbul su kenti ilan edildi Dünya Su kongresi orda yapılacak ama gelin görün ki İstanbul halkının Çarşambayı sel aldı türküsünü İstanbul'u sel aldı şeklinde değiştirmeleri an meselesi sel yüzünden yollarına devam edemiyorlar çoğu zaman.Peki bu konuda ne düşünüyorsunuz.

-Tebe taba tuke tasa tusu(Ne İstanbul su başkenti mi olacak buna çok gülerim işte.Sel başkenti demiş olmasınlar kesin yanlış anladınız)

-Hayır sayın mağara adamı arkadaşlara bakıyorum haber doğru

-Keh kah kih kuh(O zaman bu habere sadece gülüyorum ama sinirden)

-Haklısınız bende aynı sebepten dolayı gülmüştüm sabah kalkınca peki İstanbullulara öneriniz nedir?

-Bam bum bum bam(Madem sel bastı orayı hepsi birer kayık yapmaya başlasınlar yüzerek kurtulurlar her şey daha kolay olur.Buna göre deniz otobüsleri de iptal yaşasın su sporları)

-Çok esprilisiniz konuşulacak daha çok konu var sizin gibi şahsına mütasır bir insanla ama süremiz doldu son bir sorun.Avrupa borsalarında kriz var bu ülkemizi etkiler mi.

-Tebeke(Elbette)
-Yetkililer önlem aldık diyorlar bir hafta önceden görmüşler.
-Kah kih kuh küh vah tüh(Buna sadece gülüyorum ve halkınıza sabır diliyorum.Zannedersem sizleri büyücüler yönetiyor.Bir hafta önceden gördüklerine göre)

-Peki sayın mağara adamı sohbetiniz için teşekkür ediyorum ve sizi uğurluyorum

-Ug ug tebe tüke taki maka(Asıl ben teşekkür ederim hoşça kalınız ve mümkünse delirmeden sakin kalın)



Evet kaptan mağara adamıyla son derece samimi bir röportaj gerçekleştirdik.Hepiniz kendinize iyi bakın ve sağlam kalın efendim.Mutlu hafta sonları.

2 yorum:

uctemmuz dedi ki...

tebeke'ye bayıldım ben.:)
Arada bir ben de kullanabilir miyimmm?
Sevgiler canım...

........ dedi ki...

Kaptanın telif hakkı bende olduğuna göre elbette kullanabilirsin canım:)Sevgiyle