26 Eylül 2008 Cuma

İÇSEL KONUŞMALAR BÖLÜM BİLMEM KAÇ:)

Ben:Hey nerdesin
İç ses:Geldim buradayım
Ben:Bugün sıkıntıdan patlamazsam bir daha hiç patlamam diyeceğim bir gün ve sen yine yoksun her zaman ki gibi
İç:Peki ben duruma niye şaşırmadım acaba
B:Bilmem sana sormak lazım
İç:Amanda aman pek alınganız sana bugün uyarı levhası asmak lazım dikkat tehlikeli madde diye:)
B:Ha ha çok komiksin sen stand up çı olsana
İç:Senden vakit kalmıyor bebeğim:)
B:Anlaşıldı sende benden bıkanlardansın
İç:Hayda ben şimdi öyle bir şey mi söyledim
B:No coment(Yorumsuz)
İç:Çok güzel konuşmandan zaten bir şey anlamıyordum bide ingilazca ya geçtin artık hiç anlamam
B:Anlama o senin sorunun
İç:Anlaşıldı senin hakikaten canın sıkkın neyin var
B:Annemin orucu var ve onla doğru orantılı siniri var bugün sabahtan gitmem gereken ama gitmediğim diz kontrolüm var yeterli mi?
İç:Fazlasıyla yeterli sakin canım relaks boş ver şimdi bunları da sizden bahset yolun damı her şey
B:Benim hayatımda bu zamana kadar yolunda giden bir ilişkiye rastladın mı?
İç:Senin hayatında hiç ilişkin olmadı ki rastlıyim
B:Normal insan ilişkilerimde rastladın mı peki?
İç:Ne yalan söyleyeyim hayır rastlamadım sen yine sakin olamayıp arıza çıkarıyorsun
B:Bravo doğru tahmin
İç:Anlaşıldı yine arıza çıkardın anlat bakalım ne zaman çıkardın garanti kapsamını geçmediyse kurtarırız belki
B:Çok değil canım dün çıkardım
İç:İyi daha çok yeniymiş sorması ayıptır ne oldu
B:Hiçbir şey tabi bu ona göre hiçbir şey
İç:Sormaya korkuyorum ya sana göre
B:Bana göre çok şey 1 aydır aramıyor msn de tesadüf geleceği günleri hesaplayıp karşılaşmasak umurunda bile olmayacağım desem
İç:Bende askerde olduğunu hatırlatsam
B:Onu biliyoruz da eskiden bu adam hatırlarsan evden arardı desem
İç:Vakti yoktur belki desem
B:Delirtme beni beş dakikası bile mi yok önceden nasıl vardı?
İç:Tamam pes ediyorum bumu konu
B:Bu ve sanırım daha da ötesi
İç:Bu ne ya mor ve ötesi gibi:)
B:İğrenç esprilerini kendine saklasan
İç:Tamam zaten kabul ediyorum iğrenç espriydi konuya dönüyorum ve tekrar soruyorum bu mu konu?
B:Ana çıkış noktası bu evet
İç:Sonrası
B:Dün hiç beklemediğim halde nete gelişi ve görüşmeyeceğiz deyişim ona rağmen ortak üye olduğumuz siteden üyeliğimi sildirişim.
İç:Desene durum bu sefer gerçekten kötü peki görüşecek misiniz bir daha
B:Bilmem çıkarken zamanla görürsün zaten dediğimde sen görürsün demişti
İç:Anlaşıldı görüşecek siniz
B:Sanırım
İç:O halde konu ne ?
B:Konu şu ki ilk defa dün niyetin beni üzmekse istediğin kadar üz dedi
İç:Eh haklı olarak
B:Haklıydı evet
İç:Dur tahmin edeyim şimdi sen özür dilemek istiyorsun ama ne yapacağını bilmiyorsun
B:Evet aynen öyle ve bunun için sanırım bir kaç gün beklemem gerek malum bende telefonu yok istediği zaman ulaşan kendisiydi
İç:Ne kadar bekleyeceğin önemsiz ne diyeceğin önemli
B:Haklısın
İç:Ne diyeceksin
B:Hiç bir fikrim yok
İç:Seni ilk defa bu kadar çaresiz görüyorum önceden hep sallardın aman zamanla düzelir derdin yine öyle yap
B:Olmaz zamana bırakamam
iç:Neden?
B:İlk defa onunda benim yüzümden kırıldığını hissettim
İç:İddaa ediyorum ki bir dahaki gördüğünde unutmuş olacak
B:Öylemi diyorsun?
İç:Öyle diyorum ve kaçıyorum malum kadir günü bugün randevum var
B:Git tamam görüşürüz
İç:Yok seni bu halde bırakamam önceden nasılsa elime geçeceksin derdin şimdiyse ne diyorsun seni kendine getirmenin bir yolu olmalı ve buldum mor ve ötesi ara albüm çıkarıyor bebeğim
B:Biliyorum da beni ilgilendiren kısmı
İç:Şöyle ki bu çocuk askerde albümü edinemez hemen dimi
B:Evet öyle ama gelince edinir
İç:Hey Allah’ım hani diyorum sen alıp hediye etsen içine bide not
B:Tamam bu mantıklı o zamana kadar yani bir ay boyunca ne yapacağım
İç:Alıyorsun eline kağıdı kalemi bir şeyler karalıyorsun ve yolluyorsun ama lütfen saçma olmuyor.
B:Denerim
İç:Yazar olduğunu hatırlatırım
B:Ben yazar değilim amatör olduğumu hatırlatırım
İç:Ben kaçıyorum bu tartışma sabaha kadar uzar yinede sonuç alamayız çavv bebeğim
B:See You(Görüşürüz)See You canım nasılsa geleceksin

2 yorum:

sensizken dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.


Hoşçakaaaaal Canım

uctemmuz dedi ki...

Sen yine döktürmüşsün amaaa...Yazmak insanı nasıl rahatlatıyor, sorunlarını harflere dökülmüş görünce nasıl da mantıklı bakmaya başlıyorsun olaylara değil mi?
Umarım kendine verdiğin akıl işe yarar canım benim...
Bayramını kutluyorum, umarım hep iyi haberler alırsın...
sevgiler...:)