2 Eylül 2008 Salı

HOŞ GELDİN RAMAZAN




11 ayın sultanı Ramazan 'a da girdik sonunda efendim.Ev halkı için hiç bir önemi olmasa da benim için önemli bir ay Ramazan ama gelin görün ki şu son üç senedir ramazanların keyfini yaşayamıyorum.Hep bir şeyler eksik kalıyor.Çünkü bizim oturduğumuz yerden bırakın davulcuyu davulun d si bile geçmiyor.Haliyle telefonuma davul zil sesi yükleyemeyeceğime göre sahura davul sesiyle uyanamıyorum oysaki o ses benim mutlu uyanmamı sağlayan.Bir gün alacağım davulu başlayacağım bizim mahallede davul çalmaya evet efendim en sonunda o olacak :)

Onun dışında her şey yolunda efendim bu sene 7.30 lar da iftar yapılacağı için dün bayağı bir korktum nasıl olacak o kadar saat falan diye ama dün gördüm ki korkulacak hiç bir şey yokmuş.Ramazan öncesi rejime girip de günde 2 öğün yemeğe alışırsam olacağı bu tabi.Hatta Ramazan başlamadan annem beni zorla masaya oturtuyordu kızım gel buraya diyerek:)Eh zamanında önlem alınınca da zorlanılmıyor tabi.Tek bir şikayetim var oda sevdiğim insanında oruç olması kendisi askerde olduğu halde bulduğu her yerde uyuma rekorları kırıyor da :( Hoş ben ondan farklı mıyım hayır evdeki çalar saatlik görevim dolayısıyla erkenden kalkıp ev ahalisi uyandıktan sonra geri yatağa yollanıyorum 11 e kadar gün başka türlü geçmiyor ki evde korkuyorum yakında hazır uzaklaşmış olduğum kadın programlarını izlerken bulu cam kendimi.Rtük' ten ricam kadın programı ve birbirinin tekrarı programlar dışında bir çözüm bulunsun.Hatta ve hatta Sunay Akın'ın sunduğu mahya ışıkları geri gelsin.


İşte böyle karşıladım 11 ayın Sultanı nı tek sorunum sahurlara davul sesiyle uyanmamak onunda çözümünü bulacağım ama ya modernleşip telefonuma davul sesi yükleyeceğim yada sevabına çıkıp üşenmeden ben çalacağım ki buda mahalledeki inanların felaketi demek:)Neyse bulunacak bir çözüm işte Ramazan-ı Şerifleriniz hayırlı olsun efendim.

4 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Canım benim...Ranazan'ın hayırlı olsun...Davulcu geçiyor buradan, aslında görevi bana verebilir çünkü uyanık oluyorum o saatte...:)
Ama sen yine de davulculuk kararını bi düşün derim...:)
Öperim çok çok...:)

........ dedi ki...

Saol Canım benim seninde hayırlı olsun.Davulcunun geçmesi güzel bişey kıymetini bilin bizde eskiden geçerdi lojmana taşınmadan önce son iki üç senedir göremiyoruz ama ben buldum çözümü ya tek başıma davul çalcam apartmandaki tutanlarda tatlı tatlı tutmayanlarsa söylene söylene uyanıcak yada kendime orkestra kurcam güzel güzel müzikle uyandırıcaz.Ay bu daha şahane oldu Sahur'a rock müzik eşliğinde uyanmak bunu düşünmem lazım :))Bende öperim canım.

sensizken dedi ki...

Ben ramazanlarda sahur saatine kadar uyumam. Binbir çeşit yemekler hazırlar padişah sofrası kurarım. Sessiz ve huzur içinde mutfak işleriyle uğraşmakta hiç yormaz beni:)

Bana göre davulcular Ramazan müjdecileridir. Olmazsa;olmaz...
:))) Geçen yıl, bizim burada hiç davulcu geçmedi... Ama ne tuhaftır ki para toplamaya geldiler.

Birine ben sizi neden duymadım hiç dedim. Uyumuş kalmısındır abla dedi:) hıııııı :))

Bu gün ramazanın beşinci gecesi ama ben halaaa duyamadım davul sesini.

Hayırlı Ramazanlar Canıııım.

........ dedi ki...

yok ben buldum davul sevenler olarak toplanıp orkestra kuralım biz böylece her ramazan milleti uyandırma işini üstleniriz rahat ederiz:)Sanada hayırlı ramazanlar canım.