25 Ağustos 2008 Pazartesi

AŞK'A DAİR SAYIKLAMALAR

"Her zamanki gibi önce hafif çapta bir tartışma ve arkasından bir tarafın özür dilemesiyle barışmanın ardından yapılan içsel muhasebeden bir kesit..."

Ben:Hey nerdesin hani bugünlerde yalnız bırakmayacaktın beni
İçSes:Geldim geldim hazır huzurlusunuz iki dakika dinlen iyim dedim
B:Kim biz mi huzurluyuz
İç:Evet elbette siz
B:Ses öyle san hıh
İç:Ya kardeşim siz daha demin tatlı tatlı mesajlaşmıyor muydunuz
B:O demindi canım
İç:Ya sabır anlaşıldı siz yine tartıştınız peki şimdi ne oldu
B:Ben hiç teşekkür etmiyormuşum ona halbuki teşekkür etmememin nedeni ona ne kadar teşekkür edersem edeyim hep bir teşekkürün eksik kalacağındandır.
İç:Aşıksın ya gözün bir şey görmüyor tabi ama bu mantıklı bir sebep peki bunu ona söyledin mi
B:Söyledim tabi
İç:O ne dedi
B:Bilmiyorum artık
İç:Senin dediğini sormuyoruz o ne dedi
B:E bilmiyorum artık dedi
İç:Sen ciddi misin
B:Yok canım hiç ciddi olur muyum stand up yapayım dedim
İç:Biliyordum şimdi söyle bakalım ne dedi sen öyle deyince
B:Ya sabır ya işim gücüm yok sana stand up mı yapacağım söylediğini dedim işte
İç:Ha sen ciddiydin
B:Yok canım olur mu öyle şey
İç:Ya bir karar versen diyorum ciddi misin değil misin
B:Bende seni camdan atsam diyorum ve son kez söylüyorum ciddiyim
İç:Tamam tamam sakin peki bilmiyorum artık deyince sen ne yaptın demeyeceğim kesin kavga ettiniz
B:Hayır canım kavga etmedik efendi gibi dilim döndüğümce teşekkür ettim oda zaten beni kırdığından dolayı özür diledi
İç:Çok şükür hallettiniz yani
B:Evet gönlümü almayı iyi biliyor
İç:Hayır canım ona öyle demezler
B:Ya ne derler
İç:Çok sevdiğinden kırmak istemiyor derler
B:Ne yani ben sevmiyor muyum
İç:Bilmem sen düşün artık
B:Nasıl yani
İç:Canım benim toplantım var arkadaşlara söz vermiştim hadi ben kaçtım
B:Hey nereye
İç:Mümkünse senden uzak bir yere
B:Peki niye ben sevmiyor muyum deyince sen düşün dedin
İç:Bilmem
B:Bu soruya cevap vermeden gidemezsin
İç:Tamam tamam şaka yapayım dedim hadi gül bakiyim aranızda düzelmiş bak ben kaçtım
B:Tamam hadi güle güle

İçses gider ben kendimle kalırım.Her gün aşka dair yeni bir şeyler öğreniyorum dün gecede aşkın bazen teşekkür etmek olduğunu öğrendim.Yine dünyanın en mutlu insanıyım.Nasıl omluyum ki adama Ankara dışına gidebiliriz diyorum gitmeyecek sin gitsen de ben gelirim diyor böyle bir insan nasıl sevilmez ki.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:) Allah mutluluğunuzu daim etsin ne diyim !!