17 Ağustos 2008 Pazar

BUGÜN 17 AĞUSTOS



Tam 9 yıl önce bugün bir deprem oldu ülkemizde pek çok hayat yarım kaldı pek çok insanımızı kaybettik.O depremde hiç bir yakınımı kaybetmedim ama ölümün zamansızlığını ve acısının bir ömür boyu unutulmuycağını çok iyi bilirim .İnsanların çöken binaların altından sesimi duyan varmı diye bağırışları hala kulaklarımdadır zaten.

17 Ağustos depreminden çoğu insana göre hasarsız çıkan ölen insanlara insan oldukları için duyduğu saygıdan ötürü üzülen birinin satırlarıydı bunlar.Dedim ya hiç bir şey yaşamadım o depremde ben hiç bir hikayenin içindeki insan ben değildim.17Ağustos'un yıl dönümünde bir kez daha hepimizin başı sağolsun.

1 yorum:

Beter Böcek dedi ki...

17ağustosta biz Gebzedeydik ve baya bir sarsıldık.Allaha şükür bir yakınımıza da bize de birşey olmadı.
Ama hafızamndan çıkmayan bir olay vardır haberlerde; bir kadın enkazın altında bağırıyor kameraman bunu sadece çekiyordu ve muhabir konuşuyordu. Bu haberi dinledikten sonra bir arkadaşımın babası panik atak oldu.Herşeyin birikiminin üzerine bu haber ağır geldi adama. O kadını kurtaracaklarına haber yapıp para kazanma peşindeydiler.İnsanlık bu kadar yoktu yani.
17 Ağustos'ta vefat eden herkese Allah rahmet eylesin, yakınlarına da sabır versin.
Sevgiler.