15 Ağustos 2008 Cuma

DERTLİ GİTARSIZ GEÇEN 7 YILIN ARDINDAN





"Gitar Virtüözü Yavuz Çetin'in anısına"



Sene 2001
İlk kez ismini duydum bugün haberlerde Boğaz köprüsünden atlayıp intihar ettiğini söylüyorlardı o zamanlar küçüktüm anlamıyordum neden bu yolu seçtiğini.Anlamasamda etkilenmiştim bu isimden ve o zamandan hafızama kazıdım ismini ilerde araştırabilmek ve bir an olsun anlaya bilmek için

Sene 2008

Büyüdüm Yavuz abi büyüdüm ve anladım.Sana göre dünya oyuncaktı ve sende müzisyeni oynuyordum bu hayatta ve oyun sona ermişti.Üstelik şarkında da demiyor muydun Yaşamak istemem artık aranızda diye.Arkandan hala o bir akıl hastasıydı diyor birileri ben susuyorum.Bu zihniyet değil miydi senin çığlıklarını duymayan ve ölümü seçtiren .Şimdi gittiğin yerde rahatsındır orda atıyorsundur en güzel sololarını.hiç bir şeye üzülmem de buna üzülürüm işte.Zamanında yetişip de bluesi sevdirdiğin insanların hiç birisi senin kadar iyi solo atan birini daha dinleyemedi.Oysa seni tanıma şansına erişenlerin bir tek buna ihtiyacı vardı.Teselliyi bizlere bıraktığın iki albümde buldular.

Bugün eğer İstanbul’da olsaydım mezarına gelir mezar taşında yazan şarkının sözlerine bakar ve ayakta alkışlardım seni.Müziğini icra etmek içim gittiğin yere kadar alkışlarım gelir mi hiç gelemeyeceğini bile bile yinede alkışlardım.İntiharı seçen birinin ardından bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama gözün arkada kalmasın Yavuz abi.Seni anlayanlar ve yakından tanıyanlar tanımak isteyenlere herkese mezar taşında yazan dört cümleyle anlatıyor seni.Ruhun şad olsun.

Hiç yorum yok: