6 Ağustos 2008 Çarşamba

ARA

Evet efendim geldik malum tatil zamanına.Tatilde ne tatil olacak ama neyse gidiyorum ya buna da şükür.Her şey benim müdahaleme gerek kalmadan ayarlandı efendim Cuma sabahı yolculuk Cumartesi ve Pazar ise Allah'ın izniyle Barışarock.Sonrası ise sanırım bir beşgün daha kalırız ve tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıymış misali geri dönerim buralara.Ne gariptir ki bir yanım git diyor bir yanımsa gitme kal.Ah Yaşar Kurt ah yada ah benim şansım ah düşündükçe deliriyorum ben aylar önce her şey i ayarladım neden Yaşar Kurt her sene katıldığı gibi kesin bu senede katılır Barışarock'a ve canlı izlerim diye.Peki ne oldu bu sene Yaşar Kurt yok canlı izleyenler diyor ki git çıktığı barda izle daha iyi.

Şimdi manzarayı gözümün önüne getiriyorum bir yanımda Barışarock tan sonra müzik dinlemek istiyeceğin den şüphe ettiğim babam öteki yanda babama nazaran daha umutlu vaka ama henüz 15 inde kardeşim ve ben bara gidiyorum.Hayatımda görmeyi düşündüğüm en son manzara.Yaşar Kurt sevgimiz ayrı tabi ama başka bir gidişte artık.Onun dışında bir sorun yok şükür kavga gürültü tercihi bile yaptık.Ama ne tercih Başkent üniversitesinin burslu bir bölümünü yazdım.Şükür ki radyo televizyon bölümü:)Bakalım oda tutarsa iki kişi alınıyor çünkü bendede bu şans varken düşünemiyorum bile.


İşte böyle değerli okurlar çenem düştü yine şimdilik gidiyorum dönüşte ne olur bilmiyorum.Hepiniz kendinize iyi bakın.

Ps:Bu arada delirebilirimde tabi üç gün önce konuştuğumda acilde uğraşıyorum diyen x bey 3 gündür aramadı.Ben ariyim diyorum elim geri gidiyor askerdeki insan sonuçta malum tele oda çıkmayacak ne denir ki :s imdat yardımmm

Hiç yorum yok: