18 Ağustos 2008 Pazartesi

SAYIKLAMALAR

Çarşamba akşamı Ortaköy:
Bugün son günüm burada Barışarock ta dahil olmak üzere her şey i geride bıraktık.Ne barışarock tı ama bir tek mor ve ötesine gittik çadır falan da yalan oldu yinede güzel geceydi kanatlarım yoktu ama uçabiliyordum.Sevdiğim insandan mesaj geliyor dört gündür aramayan adam şimdi durduk yere hayır olsun inşallah .Öylede oluyor zaten 2.5 ay sonra geliyormuş canım benim onu haber veriyor.Bir elimde içkim var ulan diyorum kendi kendime yine fazla içtim galiba.Yada okuduğum mesaj doğru ikimizde bizde geçirdiğimiz yılbaşı akşamını unutamıyormuşuz ha yok canım rüyadayım.Çok içmediğim halde kahve içiyorum kendime gelebilmek için rüya hala devam ediyor.İlk defa otobüs kalkana kadar binmiyorum otobüse artık bir sevgilim var çünkü yada ben öyle zannediyorum her neyse işte mutluyum ya ötesinin hiç bir önemi yok.O gece sabaha kadar uyumuyorum Yaşar Kurt söylüyor ben içimden eşlik ediyorum.

"Kamyonlar kavun taşır
Ben hep seni düşünürdüm".


Dün :
Mor ve ötesi konseri öncesi yaptığımız konuşma geliyor aklıma:” Çalarlar sa Rüya parçasını mutlaka dinle.”Olur dinlerim

Demesine dedim de nasıl bir parçaydı ki bu .Kafama takıldı işte bir dinliyim dedim hayatım boyunca dinlediğim en güzel Mor Ve Ötesi parçasıydı.Bir kez daha hep dile getirdiğim düşüncemin kanıtını bulmuştum işte.Evet Mor Ve Ötesinin kariyer yaptığı adını duyurduğu Dünya Yalan Söylüyor albümünden önceki zamanları çok daha iyiydi elimde kanıtta vardı bu sefer.Şehir albümlerinin tamamı yabancı müzik dinlemeyi sevmeyen bana bile bir resital gibi geldi o albüm.artık bende yabancı müzik dinliyorum.Gördüğüm rüya kaldığı yerden hergün beni değiştirerek devam ediyor.


Akşam:

"-Annem kasımda seminere gidiyor bu sefer kazanmaya niyetli Ankara dışına gidebiliriz ve ben seni bekler misin diyemeyecek kadar çok seviyorum.Onun için artık beni düşünme"

-Nereye git cek siniz

"Bilmiyorum Bolu yada Kırıkkale"
-Bolu olursa Ağabeyimler var sürekli gelirim Kırıkkale olursa da gelirim


Hayatın gerçeklerinden bir kesit rüya hala devam ediyor kaldığı yerden ve ben her şey den çok seviyorum onu o hak ediyor çünkü.Eğer gidersek hayatımda ilk defa bu şehirden ayrılırken üzüleceğim...

2 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Canımmm...ne güzel anlatmışsın yine...Umduğundan güzel olsun her şey İnşallah...:)

........ dedi ki...

Teşekkür ederim canım arada konuşuyoruz biliyorsun işte sevmeyi öğreniyorum ve karşı taraf ne kadar kırarsa kırsın mutlu olabiliyorum