11 Eylül 2008 Perşembe

WANTED

Efendim kayıp aranıyor köşemize hoş geldiniz.Hemen konuya giriyorum efendim malumunuz takıldığım bir site var ve o sitede aranan bir parça var.Siteyi ayağa kaldırdık arkadaşlarla yetmedi bide buraya yazıyim dedim belli mi olur bulunur felan:D

Efendim parçamız Şebnem Ferah'ın Masal Prensesi parçası.Kendisi girdiğim forumda 3 gün 2 gecedir aranıyor.Hiç böyle bir parça yok demeyin var efendim.Googleden bakarsınız sözlerini bulcaksınız ama sadece o kadar.Çünkü ne kendi albümlerinde var nede albüm dışı kayıtlarında.Parçanın Şebnem Ferah olduğundan eminiz arayan arkadaşada sordum hadi dedi beni geçtim bulduğum video iyi değildi ayırt edemedim arkadaştamı yanlış biliyor hadi diyor onu geçtim bilgisayarı göçen arkadaşımda vardı.Haliyle parçanın sahibi doğru efendim.


Benki gerektiğinde teknolojinin nimetlerinden faydalanıp youtubeden bile video çekebilen insanım ama tıkandım kaldım.Eldeki videonun hem kaydı kötü hemde radyo reklamı yapılıyor.Haliyle çekimde olmuyor.Sözün kısası parça Wanted (Türkçesi aranıyor).Sizlere güveniyorum efenim lütfen bulun şu parçayı bulana ödülde var.(Bi sıkımlık diş macunu) :))))

2 yorum:

sensizken dedi ki...

Coskularla taşan
Ümitlerle dalgalanan
Hayeller masallar
Hep güzeldir

Boş umutlarla
Yalan duygularla
Doğrular gerçekler
Hep aci gelir

Tüm asklar onun hayellerinde gizli
Bak geldi masal prensesi

Tüm tutkular onun masallarinda gizli
Iste orda masal prensesi

Tüm yasamlar onun rüyalarinda gizli

Çünkü o masal prensesi

Çünkü o tutkunun esiri

Çünkü o askin efendisi

Çünkü o rüyalar perisi

Çünkü o masal prensesi

Çünkü o...


Buldum, bulduuuuuuum...Macunum nerede :)

Şebnem Ferah- Masal Prensesi MP3
Yaz gelecek yalnız indirerek dinleyebiliyorsun.

........ dedi ki...

He he sözlerini bende buldum ki ayrıcana öyle yazıncada çıkmıyor bir haftadır yazıyoruz arkadaşla:)Yinede saol canım benim