20 Eylül 2008 Cumartesi

KPSS YE GİRECEK BİRİNİN GÜNCESİ

Çok sevgili günlük;
4 sene önce açık öğretime kaydolurken ulan bu açık öğretim neyime yarayacak hala anlamıyorum diyordum ama yinede kaydolmuştum malum bendeki önüne geçilmez okuma isteği okuldan geçen sene mezun oldum hala aynı soruyu soruyordum.Ulan diyordum ne işime yarayacak bu diploma.Bugün ilk defa bir işe yaradığını görüyorum günlük sınavım öğleden sonra 2 senelik ön lisans mezunuyuz ya.Hayatımda ilk defa devletin düzenlediği bir sınava öğleden sonra gireceğim.(Açık öğretim sınavlarını sayma onlar okuldu hem iki sefer gidiyordum bir sabah bir öğleden sonra)E be kardeşim sabaha sabah deli misin ne işin var bu saat de ayakta dediğini duyar gibiyim yok günlük beni bilirsin bir uykum kaçtı mı tamamdır.Hiç bir kuvvet geri yatağa gönderemez beni.

Bugün hava kapalı burada en çok neden korkuyorum biliyor musun orucumun sınavımı etkilemesinden ama oda olmayacak gibi gözüküyor.Sınav günü falan dinlemeden geçmiş yılların sorularına göz attım da gülmekten ölecektim.Ben ki iki öss den de istikrarını bozmayıp aynı puanı almış adamım(Bu senekinde sözel 1 puanımı referans alıyoruz rica ederim :) )Kpss nedir ki.Biliyorum ki iki üç sene evvel girdiğimde neyse şimdide onu alacam yani 70 :)Kpss ye girmeden puanını bilen tek ben varım galiba.Bu sefer elimden geleni yapacağım ama günlük hem de fazlasıyla.Hem havada kapalı bide yağmur yağarsa Allah değmeyin benim keyfime.Yağmurdan zevk alan hele birde bunun sınav gününe denk gelmesinden hoşnut olan kaç kişi vardır acaba.Millet bu işin sınav gününe denk gelmemesi için dua eder gelirse bile şansına küfreder ben tam tersi.Sanki ilkokuldayken zatüre olan ben değilmişim gibi.Geçti o günler be günlük şimdi çok şükür aslanlar gibiyim.Zamanında zatüre olduğumu anlayana kadar doktorlar iş işten geçmişti çünkü ancak 10 gün boyunca iğne olarak kurtulmuştum onun eseri olsa gerek aslan gibi oluşum:)Şaka bir yana bir yana şu sınavdan bir çıkayım eve halay çeke çeke yada hey özgürlük şarksını söyleyerek geleceğim günlük.Bizimkilerin kızım testleri çalışıyor musun ne yaptın sorularından kurtulacağım çünkü.Bu konuda benim hiç bir suçum yok günlük ne yapayım hiç sormuyorlar ki devlet memuru olmak istiyor musun diye.Şöyle bir beş dakika durup düşünmüyorlar bile bu kızın devlet memuru olması orda çalışanlar için zararlı diye.Düşünsene günlük işe girmişim ve her sabah rock konseri veriyorlar iş yerimde .Yüksek ses müzik dinlemeden kendime gelemem bilirsin bak ev halkı uyanık olmadığından yüksek ses müzik dinleyemiyorum ve şekil 1 a da görüldüğü gibi saçmalıyorum:)


Neyse günlük ben kaçar daha ev halkını uyandırmam lazım.Şimdi günlük soruyorum sana ben devlete girsem ne olur girmesem ne olur.Zaten itiraf etmem gerekirse hiç çalışmadım günlük.Sorulara şöyle bir bakıyorum da o kadar kolay ki günlük.Öss denen sınavdan çıktıktan sonra bu sorular aşırı kolay geliyor.Nasılsa dayımızda yok ki iyi bir puan alsak bile işe yerleşelim.O yüzden takmıyorum günlük öss de taktık ta ne oldu sonuç değişti mi nayır.O zaman takmama ya devam eyvallah günlük.

1 yorum:

Beter Böcek dedi ki...

Aynen valla, ben üniversite öğrencisiyim kpss sınav sorularına baktım hakikaten gülünç sorular var.
Ama dediğin gibi dayın olmadan nereye girecen ki, memlekette işler böyle yürüyor napalım.
Sevgiler.