1 Ekim 2008 Çarşamba

HAYATA DAİR ALINAN KARARLAR

Dün hayatımla ilgili radikal bir karar aldım sonunun ne olacağını bilmiyorum ama ailem tam destek olduğuna göre iyi bir karar olsa gerek.Aslında bugünlerde hiç bir şeyi bildiğim yok artık sadece sonum hayır olsun diyebiliyorum.Böyle durumlarda denecek başka söz var mı bilmiyorum.Kararım şu ki blog yazarınızın işsizlik canına tak etti sonunda babasıyla konuşup İstanbul'da kendine iş aramasını isteyip iş bulunursa babasıyla yaşama kararı aldı.Ne karar dimi ama:(

Önemli olan ailemin olumlu yaklaşmasıydı zaten oda oldu.İtiraz eden tek bir kişi var bir aydır aramayıp ta süpriz yumurta gibi ortaya çıkan sevdiğim insan ve her zamanki gibi bu insana kıyamıyorum ama yapmam lazım bunu boş gezenin boş kalfalığı nereye kadar ki.Gelince değişecek vaatleri iş bulmama yardımcı olmuyor artık sadece zor anlarımda sevinç kaynağım oluyor.Bugün babamla görüşeceğim zaten eminim iş bulmak için elinden geleni yapacak.İstanbul gibi bir şehirde bile bana göre iş bulamayacaksa hiç iş ara miyim daha iyi dimi ama?Düşünüyorum da nerden nereye geldik bir günde önceden hayatta babamla yaşamam diyen insan şimdi her şeyi göze alıp iş bulunursa İstanbul'a gidip babamla yaşarım diyebiliyor.Peki bir anda fikrimi değiştiren olay neydi onu hiç bir zaman bilemeyeceğim.Belki de sevdiğim insanın dediği gibi ondan uzak durmak için aldığım ve ailemin desteğini görünce vazgeçemediğim bir karar bu.Peki ailem çoktan pişman olduğumu hiç mi görmüyor hayır görmüyorlar çünkü sadece aynı çatı altında yaşayan bireyler olduk çıktık hepimiz.

Hepimizin hayatı kendine artık.Annem bunca zaman bize baktı ve elinden gelenin fazlasını yaptı çünkü.Belki de gitme kararımın sebebi budur.Her neyse kararım bu sonuçta ve artık sadece hayır olsun diyebiliyorum denecek başka söz var mı henüz bilmiyorum .

2 yorum:

sensizken dedi ki...

Söylenecek tek bir söz var...

Hakkında hayırlısı ne ise o olsun canım.

........ dedi ki...

Bende öyle diyorum zaten denicek başka bişey kalmadı bir yanda benim kararımdan vazgeçebiliceğimi bilerek konuşmama izin veren ailem öte yandan haberi duyduğundan beri beni vazgeçirmeye çalışan hiç bir akrabalığım olmayan sadece seven bir insan ve ben ne yapcam hiç bilmiyorum sadece hayır olsun diyebiliyorum.