4 Ekim 2008 Cumartesi

DİKKAT DİKKAT





"Tamam Bart dersini iyi çalışmışsın gidebilirsin
Teşekkür ederim hocam"

Evet efenim Bart doğru söylüyor bu site(Blog )sağlığa zararlı.Blog un bu konuda bir suçu olmaya bilir ama sahibi sağlığa zararlı sigara gibin yani.İçenin suçu yok ama kendisi zararlı:)

Neyse efenim konumuza dönersek blog sahibesi zamanla sizde olumsuz hastalık belirtileri görülmesinin başlıca sebebi olabilir dikkat edin.Test edildi onaylandı:)Kimin üzerinde test edildi müstakbel erkek arkadaşımın üzerinde.Son iki gündür babamla konuştum İstanbul'a gidip orda yaşayacağım kararım onun hayatının kabusu oldu da oda beni çok düşündüğünden kafaya çok taktığından sinüzitleri azmış.Bunu kendiside iki gece evvel hastaneye kaldırılınca öğrendi.Demek ki neymiş beyimizin sinüzit olması için tek gecelik yaşadığı aman onu kaybetmeyim göndermeyim kabusu yetti ona.Tam bur da sorulması gereken ve benim hasta olduğundan dolayı soramadığım bir soru var aslında.Şunu demeliydim direk eh be güzel kardeşim senin başın yaklaşık bir aydır ağrımıyor muydu demiyor muydum sana doktora git bak bunun altından bir şey çıkacak sinüzit falan olmuşsundur diye ama dinleyen kim tabi.Sonuçta mecburen gitti ve sebep otomatik men ben oldum çok düşünmekten olmuş :)Güldüğüme bakmayın efenim sinirden gülüyorum.Çünkü kendisi yeni bir hastalık kazandırdı bilim dünyasına.Oda sevdiği insan yüzünden sinüzit olma hastalığı.Aslında düşünüyorum da haksızda sayılmaz ha ben değil miydim en güçsüz zamanlarını yatakta geçiren o değil miydi yanımda olup bu günlerde geçecek iyi olacak sın diyen.Şimdide aynısını ben yapıyorum işte.

Sözün kısası iş bulunursa İstanbul'a gitme ve babamla yaşama konusunda fikrim hala aynı hatta görüştüğümde babam bile memnundu bu karardan ama karar şimdilik ertelendi.Yani babam dese ki kızım işin hazır hadi gel şu kadarda maaş dese ben yine gitmeyeceğim mazallah gidersem bizimki olayı iyiden iyiye abartır falan.Sözün özü efendim başta Bart Simpson unda tahtaya yazdığı gibi bu site sağlığa zararlı uzak durunuz.

Hiç yorum yok: