28 Ekim 2008 Salı

AÇILIŞ KONUŞMASI

Çok değerli ve möhim okurlar;

Mademki bloga erişilmesini önce biz sonrada ciddi ciddi mahkeme engelledi bir açılış konuşması yapıp blogu yeniden erişime açmak lazım değil mi şu saat den sonra 7/24 erişebilirsiniz siteye bir daha mizah yapmak mı tövbeler tövbesi tamam koskoca blogger benim yüzümden erişime engellenmedi digitürk şikayet etmiş diyor herkes ama ben yinede kararlıyım bir daha mizah yapmak yok.Demek ki neymiş başbakanımızın Leman dergisine açtığı onlarca davadan birini kazanması son derece normalmiş bu ülkede düşünce özgürlüğü ve istediğini yayınlama özgürlüğü yokmuş.Her şeye sansür zihniyeti olan insanlardan bunları öğreniyoruz işte demek ki neymiş yasaklayıcı zihniyetlerden biri öğreneceğimiz varmış ve bu öğrenilecek şeyler hiç bitmezmiş.



Bir blog yazarının 90 derece dönüşünü izlediniz yakında burada 180 derece dönüşünede şahit olabilirsiniz lütfen gözlerinizi ovuştur mayınız blog yazarı işsizlikten taktik değiştirmeye karar verdi artık her şeye olumlu bakacak.Canımdan çok sevdiğim insanla kabus gibi iki gece yaşadık çünkü.Söyler misiniz bir insan doğum gününüzü bildiği halde zamanında kutlayamamış ve özür mahiyetinde sizin için şiir yazdığını söylemişse bunda sizin suçunuz ne olabilir hiç değil mi adamın niyetini anlayıp ona yardım etmeye çalışmaktan başka hiç bir şey yapamazsınız.Buyurun bide bunu karşı tarafa anlatın gece dört döndüm tartıştık diye nitekim uyuyabildiğimde ikiydi zaten beyimizden ses yok saat 10 dan beri neyse bekle bekle zaman geçer mi geçmez sonunda beyimiz sabah lütfetmiş gece uyumuş uyanınca anlatırmışım meramımı anlattık tabi bilenler bilir Ogün Şanlısoy un kaybettik severken şarkısı vardır sabah tutmuş onu dinleyince aklıma sen geliyorsun üzülüyorum diyor.İçimden hey Allah'ım günahım neydi diyorum artık sakin olmaya çalışarak millet oturur şiir yazar bizimki ayrılık şarkıları dinler ve üzülür.Onu ne kadar sevdiğimi hala anlayamadı da inatla ve sabırla anlatıyorum.Bunun sonu nereye varır bilmiyorum bildiğim tek şey benim onu kaybetmek gibi bir niyetim yok tüm beni delirtmelerine rağmen .


Bundan sonra pembe gözlüklerle bakacağım dünyaya zaten ne kadar kaldı gelmesine hiç canım koca iki ay.Sabır sabır ya sabır mod undayım şu sıralar.İşte bir açılış konuşmasını da bitirdik böylece sözün kısası durmak yok efenim tam gaz yola devam.

Hiç yorum yok: