8 Ekim 2008 Çarşamba

BUNU YAPANLARA LANET OLSUN

"Diyarbakır'da polis servis aracına bombalı ve silahlı saldırı düzenlendi. "


Aktütün karakolu yetmedi bide böylesini deneyelim dedi insan dene caniler.Bizler hala bişey yapamıyoruz ne zamana kadar söylermisiniz ne zaman durucak bu kan artık birilerinin dur demesi gerekmiyormu ey başımızdaki boş bakan ve beraberindekiler ne zaman durucak bu kan ne zaman.Terör bu kadar konuşuluyorken yarının senaryosunu ben yazıyorum izninizle ergenekoda şok dalga yaşandı br blog yazarı yazmaktan istifa etti.Ayrıntılar az sonra iyi uykular yurdumun insanları iyi uykular

1 yorum:

deli mine dedi ki...

ben başbugdan ümitliyim duygucum..
o bir şeyler yapabilir gibi geliyor bana
ama sırf ülkenin hava güvenlik sistemitek bir ülkeye baglı olmasın (abd) diye rusyadan hava savunma sistemleri alan orgenarale yapılanları gördükten sonra acaba diyorum..
başbug da tırsarsa..
başbug da koltuk meraklısı çıkarsa..
umarım ülkesini koltugundan rütbesinden daha çok seviyordur..
umuyorum.