19 Ekim 2008 Pazar

BU BİR ARADIR

"Çok yorgunum, beni bekleme kaptan
Seyir defterini başkası yazsın
Çınarlı, kubbeli, mavi bir liman
Beni o limana çıkaramazsın... "

Ne kadar oldu bu sözleri hatırlamayalı inanın bilmiyorum bugün pek bişeyde bildiğim yok zaten beni güçlü bilirdiniz değil mi yalan güçsüzüm tekiyim işte .Hepimizin böyle zamanları vardır ve zamanla geçer dimi geçicek biliyorum ama şimdilik elveda yazdığım sokaklar bir gün döneceğim elbet o yüzden herşeyi aynı bırakıyorum.Yazdığım sokaklar kelimelerim ve çocuk ruhum şimdilik eyvallah...!!!

2 yorum:

sensizken dedi ki...

Canım sen yorgun görmemişsin gel de bir gör... Hem ödül kazandın haberin olsun:) eski bloğuma bir bak lütfen...

http://sensizken.blogcu.com/

........ dedi ki...

Yok canım benim yorgunluk başka tam herşey geçti dediğin zamanda başlıyor yorgunluğum.Ödül için teşekkür ederim canım ama ödülü hakeden biri varsa oda sensin bence sevgiyle.