22 Ekim 2008 Çarşamba

WANTED





Sonunda buda oldu gördüğünüz üzere aranıyoruz efenim blog olarak.Peki suçumuz nedir şöyle anlatalım efendim aldığımız duyumlara göre sevgili boş bakanımız leman dergisine açtığı davalardan birini kazanmış.Eh bende sıkı bir leman dergisi okuyucusuyum hatta ve hatta evimde arama yapılırsa dava edilen derginin kapağı ve daha bir sürü materyal bulunabilir.Bunu tabisevgili boşbakan öğrendi ve talimat verdi alın şunu içeri bizde her yerde aranıyoruz hatta ve hatta mizahtan anlamayan bir boşbakanın olduğu ülkede daha fazla mizah yapmıyoruz ve kendi kararımızla siteyi kapatıyoruz.Ne zamanki bu saçma davalar son bulur belki o zaman sitenin erişimini açarım şimdilik eyvallah...!!!



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Duygu,

Bir gidip bir dönmelerden sonra bu sefer kesin dönüş yapmaya karar verdim. Dönmüşken değerli dostları da bir ziyaret edeyim dedim. Fakat bazı dostların "veda" yazılarıyla karşılaştım. Doğrusunu söylemek gerekirse üzüldüm. Çünkü geçmişte çok güzel paylaşımlarda bulunmuştuk.

Bir de baktım ki, sen de önce mekan değiştirmişsin sonra da siteni paylaşıma kapadığını söylemişsin. Olmadı, sana yakışmadı. Çünkü kendini muhalif olarak tanımlamış birisi, bu yoldan hiç döner mi? Muhalif edilecek daha çok şey var.

Eminim, içindeki muhalif sese daha fazla dayanamayacaksın ve tekrar bu güzel yuvana döneceksin. Bu anı sabırsızlıkla bekliyorum.

saygılarımla Ali,

........ dedi ki...

Sevgili Ali;

Hoş geldin tekrardan aramıza seni görmek güzel siteye erişimi kendi rızamla engelledim evet ama bu boşbakanımızın lemana açtığı davayı kazanmasına karşı tepki olarak gereken bir şeydi.Ufak bi mizansen yani elbette yazılarımla burda olucam en kısa sürede.Sevgilerimle.