6 Kasım 2008 Perşembe

BİR İŞSİZİN GÜNCESİ

Kpss açıklandı bugün ve sanırım sonucunu öğrenme lüksüne sahip olan tek kişiyim.Ösym sitesinden sonuçlarına ulaşamayan milyonlarca insan ösym ye benim yerime küfrediyordur nasılsa.Sınav ne oldu derseniz 63 efendim baraj 70 ve benim aldığım engelli raporu kpss de geçerli olmadığı için normal statüde girdim ve baraja çok yaklaştım nasıl ama .Sisteme ayak uydurmayacağım diyen bir insanın zorla sisteme ayak uydurmuş versiyonu da böyle oluyor işte.Bir kez daha anlıyorum ki rahmetli Yavuz Çetin "Yaşamak İstemem Artık Aranızda" derken çok haklıydı.Merak etmeyin sonum onunla aynı olamayacak ne yazık ki çoğu zaman düşünsem de ben cesaret edemiyorum onun yaptığı gibi intihar etmeye.İnadına yaşamak benimkisi boş ve amaçsız yaşamak ve büyük günü beklemek.


Bugünden itibaren çevremdeki herkesi uzaklaştır asım var hayatımdan buna her şey den çok sevdiğim insanda dahil .Dün bir arkadaşımla konuşuyordum oda askerde hayırdır dedim bitti mi askerlik gözün aydın yok be ya dedi Nisan'da bitti izne çıktım şimdi.Bizimkinde rastlanmayan bir durumdu bu nedenini sorsanız cevabı da hazır askerlik çabuk gitsin diye izin kullanmıyorum ve aynı insan artık askerliğini yaptığı yerden çok sıkıldığından yaşadığı şehri çok özlediğinden bahsediyor ne tezat ama.Bizimki sevgi falan da değil düşünüyorum da yine kendimi kandırıyorum o benim onu her zaman bekleyeceğimden ve kendi istediği an bana ulaştığında onu iyi sözcüklerle karşılayacağımdan adı gibi emin.Bense sadece seviyor diye kendimi kandırıyorum.Neyse şimdi sevgi olaylarıyla uğraşacak değilim önümde daha ciddi bir sorun var ömür boyu işsizler ordusuna dahil olduğum gerçeğini kabullenmem gerekiyor.Zamanında özürlü raporu alabilmek için hastanelerde koştururken ne umutluydum ama iş bulmam kolaylaşacak diye sonradan yasa değişti raporun kpss de bir işe yaramadığını keşfettik yasa değişmiş ve aldığım rapor özel şirketlere başvururken geçerliymiş haydi yazın tekrar hastane yolları gözüktü o zamanlar bile umudum vardı güzel olacaktı her şey.Oysa şimdi düşünüyorum da her şey koca bir yalan ve kandırmaca dan ibaret her zamanki gibi.

Sonum giderek Yavuz Çetin 'e benziyor yalnız tek bir farkla o hayatının boktan gittiğini ve asla düzelmeyeceğini anladığında ölümü seçti bense sadece nefes alarak o günün gelmesini beklemeyi seçtim.Her şey düzelecek ve bugünler geçecek mi dediniz hadi canım sizde hiç bir şeyin düzeleceği yok her şeyin düzelebilmesi için insanların bu düzenin bir parçası olmaması gerekiyor oda imkansız istesek de istemesek de hepimiz düzenin parçası olmuşuz .Geçen günler ise her şeyin iyiye değil kötüye gitmesine yardımcı oluyor.

Hiç yorum yok: