19 Kasım 2008 Çarşamba

KAPTAN MAĞARA ADAMI YORUMLUYOR



Efendim özel günler için mağarasından transfer ettiğim kaptan mağara adamıyla sohbetimize ve gündem yorumlarına devam ediyoruz.Mağarasından çıkardık birazda Türkçe öğrettik ve blogumuzun resmi yorumcusu yaptık hiç bir masraftan kaçınmayarak bitek elindeki sopasını bıraktıramadık bide kılık kıyafetini düzeltemedik tabi:)Neyse efendim onun söylemek istediği çok şey var buyurun kaptan mağara adamı yorumluyor bölümü başlıyor.

Ben:Günaydın bay kaptan mağara adamı
Kaptan Mağara adamı:Günaydın hanım efendi
Ben:Öncelikle vakti ayırıp bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederin
Kaptan Mağara adamı:Ben tercih etmedim ki mağaramda siz buldunuz ve sağ olun getirdiniz
B:Ne demek efendim görevimiz benim söyleyemediklerimi dile getirecek birine ihtiyacım vardı sizde bunu fazlasıyla yapıyorsunuz
MA:Eh elimden geldiğince
B:Dilerseniz hemen gündeme geçelim
MA:Olur tabi ki
B:Birinci ve en çok üzüldüğüm madde hep beraber dinliyoruz haberimizi

PKK'nın bebek katili elebaşısını Türkiye'nin 6. büyük siyasi lideri ilan ettiler !

Dünyaca ünlü İngiliz savunma dergisi Jane's Defence yayınladığı raporda, terör örgütü PKK'yı siyasal parti, teröristbaşı Öcalan'ı da Türkiye'nin siyasi liderlerinden biri olarak gösterdi.

İSMİ 6. SIRADA
Savunma dergisi Jane's Defence, 'Askeri ve Güvenlik Değerlendirmeleri' başlıklı raporunda ‘Türkiye'nin siyasi liderleri' başlığı altında, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Tayyip Erdoğan, CHP lideri Deniz Baykal, MHP lideri Devlet Bahçeli ve Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ'un ardından, listenin 6. sırasında bölücübaşı Öcalan'a da yer verdi.

MA: Bir dakika bu dinlediğimiz haber gerçek değil dimi olamaz böyle bir şey mağaramdan geldiğim için beni deniyorsunuz
B:Hayır sayın mağara adamı maalesef bu haber gerçek
MA:O zaman müsadeniz le ben vereceğim tepkinin en hafifini vermeye çalışarak OooHaaa diyerek söze başlamak istiyorum
B:Buyurun müsade sizin
MA:Ve soruyorum bu haberi yayınlayan ve kendini bilmez masum çocukların katili bir insanı Türkiye de siyasetçi kimliğiyle ele alan şahsiyetlerin anneleri güzel miymiş
B:Bilemiyoruz efendim bende sinir ve utanç içersindeyim
MA:Yok hayır bence bu sizlerin değil Abdullah Öcalan'ı siyasi lider kimliğine sokanların utancı olmalı
B:Haklısınız tabi inanın ben diyecek söz bulamıyorum
MA:Aslında ben buluyorum da okur kitlenizden bilgim yok yoksa ben başlardım burada küfürlerimi sıralamaya küfürlerim beni ilk bulduğunuz yer olan mağarama gelene kadar sürerdi.Aslında fena fikir değil ben bu teröristleri mağaramda ağarlıyım tabi Abdullah Öcalan ada şöyle güzel bol sopalı bir ziyafet çekiyim kendilerine
B:Sayın Mağara adamı sakin
MA:Özür dilerim efendim olamıyorum
B:Haklısınız tabi kinci haberimizi dinleyelim isterseniz hem sakinleşirsiniz
MA:Olur tabi

Dövme yaptırana genelev bedava

Almanya’nın Köln kentinde bulunan genelev, adını koluna yazdıran kişiden 5 euroluk (yaklaşık 10 YTL) giriş ücreti almayacak.

Ayrıca, genelevde sunulan 30 euroluk (yaklaşık 64 YTL) kucak dansı ve içkiler bedava olacak. Kampanyaya şimdiye kadar 40 erkek katılırken, genelev dövmecisi talebi karşılamak için fazla mesai yapıyor.

MA:Tövbe tövbe
B:Bizim ülkemizde olacağını düşünebiliyor musunuz bunun
MA:Onu düşünüp tövbe tövbe dedim zaten
B:Düşünceleriniz
MA:Valla ben bir karar aldım dini bütün biriyim ama Almanya'ya gidiyorum bu fırsatı kaçıramam artık yorum içinde telefonda konuşuruz siz çaldırın ben ararım
B:Ama sayın mağara adamı
MA:Bakınız mağara adamı diye kendiniz dediniz yani bende bir erkeğim en doğal hakkım
B:Anlıyorum tabi eh madem Almanya’ya gidiyorsunuz programı kapatalım sizi fazla tutmadan
MA:İyi olur
B:Sayın kaptan mağara adamı değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
MA:Bir şey değil görüşürüz
B:Sayın mağara adamı gitti bitişte bana kaldı söylemeden edemeyeceğim bu yazılanlar haber sitelerinden alınan haberler eşliğinde bir kurgudur tamamen gülümseyebilmeniz için kurgulanmıştır yoksa tabi ki özellikle Abdullah Öcalan 'ı Türkiye de ki siyasetçilerin 6.sırasında olduğunu öğrenince sinirlerim yerinden oynamıştır ama onu 6.seçen dergiyi kınamaktan başka bir şeyde elimden gelmemektedir burada yeterince kınadık bu konu hakkında söylenecek çok şey var sayın Kaptan Mağara Adamı'nın dediği gibi buradan bir başlarız küfürlere kendisinin mağarasına kadar küfrede küfre de hatta oda yetmez Türkiye’den başlanır küfrede küfre de o derginin basıldığı yere kadar gidip eylem yapılır kapıda ama gelin görün ki başımızda büyüklerimiz varken bize düşmez.Sözün özü Kaptan'ı Almanya'ya giderken bende bu bölümü noktalıyorum kendinize iyi davranın esen kalın.Söz Moğollar grubunda artık hep beraber söylüyoruz bir şey yapmalı hey bir şey yapmalı

Hiç yorum yok: