12 Kasım 2008 Çarşamba

HAYATA DAİR İÇSEL KONUŞMALAR

İçses:Ben geldim
Ben:Hoş geldin
İçses:Hoş bulduk bugünlerde izliyorum da seni uzaktan dalıp gidiyorsun bir garipsin kesin dedim yine bana ihtiyacı var bir uğruyim dedim
B:İyi ettin
i:E anlat bakalım ne oluyoruz
B:Bir şey olduğu yok sadece büyüyorum ve hayatı öğrenmeye başlıyorum
İ:Bir şey anladıysam hayallerindeki adam Bradd Pitt oluyim
B:Benim hayalimdeki insan Bradd Pitt değil biliyorsun
İ:Biliyorum biliyorum dalgınsın ya deniyim dedim ama yemedin tamam Mehmet Günsür yada Nejat İşler olayım:)
B:İstemez büyüyoruz dedik ya
İ:Ay sen gerçekten büyüyorsun galiba yada beni deniyorsun söyle bakalım kapı çalsa kapıda Mehmet Günsür yada Nejat işler yada buldum Kurban'ın solisti Deniz'i görsen ne yapardın
B:Direk kapıyı kapatırdım
İ:Yok yok sen iyi değilsin yada beni sınıyorsun
B:Hiç işim yok seni sınayacağım hem niye sırlarımızı herkese anlatıyorsun ki
İ:Kurgu senin ben sadece seni denedim
B:Tamam tamam
İ:Neyin olduğunu anlatacak mısın
B:Bizimki iyice delirdi.
İ:Nasıl yani?
B:Daha evvel arkadaşız derdik ya birbirimize şimdi her gün evlenme teklifi alıyorum.
İ:Yok artık.
B:Var artık .
İ:İyide neden bu karar.
B:Bilmiyorum ki ona askerdesin o psikolojiyle mi teklif ettin dediğimde hayır diyor
İ:Sen ne düşünüyorsun.
B:Bir şey düşünemiyorum ki kafam karışık bu karışıklığın nedeni o değil kesinlikle
İ:Ya ne peki?
B: Annem İzmir de belli ki vazgeçirme işini ablama devretmiş dün bir saat nutuk dinledim.
İ:E iyide bu normal değil mi ailen onlar?
B:Evet ailem ama daha ben bile düşünüyorken kararımı geldiğinde söyleyecek ken
İ:Eee
B:Biraz erken başlamadılar mı
İ:Bak sen kendi ağzınla dedin kararsızım diye onlarda yol yakınken vazgeçirmeye çalışıyorlar işte.
B:Unuttukları bir şey var ama.
İ:Nedir?
B:Onlar böyle konuştukça vazgeçeceğim varsa da vazgeçmem tanırsın beni onların beni etkilemesi değil kendim karar vermem gerek
İ:Anlıyorum seni peki ne yapacaksın düğününü görebileceğiz mi?
B:Bilmem geldiğinde konuşacağım bu konuları ve kararımı o zaman öğrenecek sonrası malum zaten hazırlık şu bu.
İ:Anlaşılan sen kararı vermişsin peki yemek meselesi?
B:Evde artık salata makarna yapmaya başladım.
İ:İyi bari evet demeye hazırlanıyorum diyorsun?
B:Öyle galiba neyse bu konu uzar özetle büyüyorum işte.
İ:Ben yine de şansımı deniyim kapı çalsa en sevdiğin aktör kapıda sana evlenme teklifi etse ne dersin?
B:Evlenme teklifi edemez.
İ:Nedenmiş o?
B:O kadar vakti olmaz direk kapıyı kapatırım.
İ:Sen ciddi büyüyorsun peki kapı çalsa kapıdaki senin ki olsa?
B:İçeri alırdım sonrası bize kalsın.
İ:Sen hakikaten büyümüşsün ya ne diyeyim hayırlısı olsun.
B:Teşekkür ederim.
İ:Ben kaçıyorum mayami adalarında bekliyor da karar verirsen bir çağrı at ben hemen gelirim.
B:Görüşürüz iyi tatiller.

Hiç yorum yok: