10 Kasım 2008 Pazartesi

HAYATA DAİR ÖNEMLİ ADIMLAR

Hafta sonun dan beri bir şaşkınlık var üzerimde içimden seviyorum ulan seviyorum diye bağırmak geliyor ama kendimi tutuyorum dur kızım diyorum şunun şurasında bir ayı kaldı dur geldiğinde yüzüne karşı nasılsa söyleyeceksin.Bir yandan da düşünüyorum da böyle bir insan nasıl sevilmez ki yada bir insanın başından daha kaç kere şimdiki yaşadığım kadar güzel bir hikaye geçer ki.


En iyisi baştan anlatayım hafta sonu evde sevdiğim insanla artık klasiğimiz haline günlerden birini yaşıyoruz uzakta olan her insanın yaptığı gibi telefonlara yapışık bir şekilde mesajlaşıyoruz buraya kadar her şey normaldi derken her ne olduysa ailemle tanıştıracağım seni evleneceğiz demeye başladı.Hah dedim durduk yere delirdi hemen olmayacağını anlatmaya başladım.Yalnız buraya dikkat aynı şahıs karşısındaki insana belli etmese de pür neşe ve heyecanla annesini arayıp durumu özetliyor.Neyse bir yandan da alttan alıyorum tabi olmaz öyle şey deli misin demeyeceğim deli olduğunu zaten biliyorum diyorum bizimki teklif üstüne teklif ediyor evlen benimle.Sonunda baktım olacak gibi değil tamam dedim geldiğinde konuşuruz.Bakmayın siz geldiğinde konuşuruz deyip kestirip attığıma emin olun şu anda dünyanın en mutlu insanıyım.Bu iki sene tanışma ve arkadaş olma iki senede birbirimizi sevdiğimizi anlayıp ayrı şehirlerde kavuşma gününü beklemenin sonucunda alınmış bir karar.Kendi deyimimle bir delinin aklına uyduk evet dedik hadi hayırlısı.(Sanki evet demekten başka çarem vardı da ya ölürüm ya benimle evlenirsin diyen bir insana daha ne kadar hayır diyebilirsiniz ki)



Size bir şey itiraf edeyim mi bir şeyi çok isteyince sonunda olduğunu görmenin keyfi her şeye bedelmiş.Evde bile mutluluk saçarak dolaşıyorum ve evdeki her işe ben koşturuyorum ablamda almış dizginleri eline veriyor gazı hadi bakalım ev temizlenecek bak evlenmeyi düşünüyorsun.İşin en tatlı ve en kabus kısmı da bu galiba.Aman canım malikane değil ya bizim ev yaparız hallederiz nede olsa hayata dair en önemli kararlardan birini aldım ve her gün onlarca defa seni seviyorum cümlesini duyuyorum onun verdiği gaz bana yeter.Düşünüyorum da ben bu dünyada gerçekten sevgiyi bulmuş şanslı insanlardanım galiba çünkü hayatımı beraber geçirmek istediğim tek insanı buldum.Şimdi geriye dönüp bakıyorum da tüm yaşananlar acı tatlı günler tartışmalar eşliğinde alınan kararlar şimdilik bekleyip tadını çıkarmak kalıyor bana bizimki geldiğinde ne olur olaylar ne hızda gelişir bilemem ama emin olduğum bir şey var tabi seviyorsanız ve doğru insanı bulduysanız hayat çok güzel(Cedric çizgi filminin kendi durumuma uyarlamasıdır )

Hiç yorum yok: