3 Kasım 2008 Pazartesi

OKUDUĞUM OKULUN BELKİDE HAYATIN ANLAMI

Hayat nedir sizce ve neden senelerce okuyup işsizler ordusuna dahil oluruz yoksa okuduğumuz onca sene boşa mı geçmiştir.Hiç düşündünüz mü bu soruların cevabını ben açık öğretimin halkla ilişkiler bölümü diplomasını aldığımdan beri yani nerdeyse bu yaz 3 sene olacak düşünüyorum bu sorunun cevabını sonunda kendimce buldum cevabını.Ben halkla ilişkiler bölümünü kusursuz organize yapa biliyim diye okumuşum.Nerden çıktı demeyin söz konusu bensem bu sonucu her yerden çıkarabilirsiniz en olmadık bir şeyden bile çıkarırım size bu sonucu.En iyisi baştan anlat iyim her şeyi o zaman daha iyi anlarsınız.Söyleyin bakalım diziler olmadan bir akşam nasıl zevkli hale getirilir

a)Dışarı çıkılır
b)Televizyon kapatılır kafa dinlenir
c)kitap okunur
d)Karşı komşuda ayartılır her şey ayarlanır ve film izlenir
e)Dizim olmadan asla televizyonu açmam lazım yoksa dizim kaçacak


Sizleri bilemem ama bence doğru şık d efendim.Malum dizlere karşı alerjim var benim sıkılıyorum onları izlerken tabir-i caizse afakanlar basıyor.Ne tuhaf ki film için aynı şeyi söylemek mümkün değil onun yeri bambaşka o boş gezenin boş kalfalığını yapan bendenizin ek işi gibi bir şey oldu çünkü ne kadar film izlerken o kadar mutlu hissediyorum kendimi.Bugünde annem evde yok hem de uzun süre yok 3 hafta kadar evde kabile halinde yaşıyoruz kabileden olan bir vatandaşta yok kaldım mı evde tek başıma ertesi güne kadar.Bu benim gibi arşivci için bayram demek efenim bayram.Hemen karşı komşuma tembihledim film benden içecekler senden.Hoş o çoktan unutmuştur ya bu dediğimi neyse ki zekiyim unutkanlığını bildiğimden içecekleri buzluğa attım bile arşivimden benim bile inanmadığım 6 filmi de hazırladım yarısını izledim ama olsun tekrar zevkle izlerim arşivimde olan her filmi eh evin dekoru da hazır sinema için .Ben tüm bunları ne zaman mı yaptım inanın her şey jet hızıyla gelişti diyorum ya ben bunca sene kusursuz organize yapa biliyim diye okumuşum efenim.Geriye tek bir şey kalıyor karşı komşumun eve gelip filmleri seçmesi.Düşünüyorum da kendini unutmak gibi bir durumu olamaz dimi.Zira bir keresinde filme gidiceğiz tam evden çıkacağız ben bu filmi izlemişim ama yine giderim iyi dedim başka filme gidelim yok bu filme gidelim filmden çıkmış ay canım beni bu filme getirdiğin için saol hayda dedim sen izlemedin mi sevgilimle izlediğim için izlerken uyumuşum demez mi pes dedim.Bakalım bugün neyle karşılaşacağız.Allahtan 6 film hazırladım ve mümkün atı yok 6 filmi birden izlese de hatırlayamaz:)Hem hepsini izlese ne olur daha asıl kozum evde duruyor ki dvd si yeni çıkmış bir filmi izlemiş olamaz herhalde o kadar hızlı olduğunu sanmıyorum

İşte böyle efendim bazen insana koşuşturmak iyi geliyor hiç değilse niye okuduğunu anlıyor insan bakın ben bugün koşuştururken buldum ben organize işlerini yapabilmek için okumuşum halkla ilişkiler bölümünü peki okuduklarımın bugün faydası oldu mu derseniz olmadı derim zira okuduklarımı unutmuşumda ah ezberci eğitim ah böyle işte efendim ne varsa günlük pratiklik bilgilerde var.Neyse daha evin dekorunu hazırlamam lazım efenim esen kalın.

Yazar notu:1-Markete gitmek ve eksikleri almak ne zamandır pratiklik oldu yahu
2-Dekorda dekor olsa altı üstü yer minderlerini yerleştireceğim salona

Hiç yorum yok: